logos

Концепція:

  • 10-місячна програма з 10 ключовими модулями, що охоплюють всі вертикалі бізнесу
  • Сприятливе середовище для розвитку мотивації та ефективного навчання
  • Зв’язок з експертами найвищого рівня та успішними підприємцями для обміну досвідом та успішною практикою ведення бізнесу.

Модулі програми:

  1. Визначення та розстановка власних життєвих пріоритетів
  • Мої життєві пріоритети, що для мене головне, а що другорядне.
  • Стратегічні і тактичні цілі, як розпочати планування життя в балансі.
  • Бізнес і сім’я – як знайти золоту середину?
  • Інструменти розстановки пріоритетів (матриця Ейзенхауера).
  1. Візія, стратегічна мета і концепція власного бізнесу.
  • Чітке визначення власного бачення бізнесу та стратегічної мети, як власної, так і бізнесу.
  • Формування чіткої концепції власного бізнесу.
  • Розуміння покрокової послідовності реалізації концепції бізнесу.
  • Проведення оцінки та визначення стратегії розвитку вашого бізнесу залежно від поточної позиції на конкурентному ринку.
  • План розвитку із чітким визначенням конкретних дій, заходів, часових термінів їх виконання.
  1. Маркетинг. Унікальна ринкова пропозиція. Принципи win-win-win.
  • Визначення дійсних потреб ключових клієнтів.
  • Визначення унікальних властивостей вашого продукту, які необхідні ключовому клієнту.
  • Механізми визначення ширини та глибини вашого сегменту ринку.
  • Формування маркетингової стратегії та унікальної ринкової пропозиції за принципом win-win-win яка дозволить розширити ринок збуту.
  • Визначення найбільш дієвих каналів просування та продаж SMM для вашого сегменту ринку та клієнтів.
  1. Відділ продажу, підбір персоналу відділу продажу, внутрішні процеси відділу продажу.
  • Формування та оптимізація внутрішніх бізнес-процесів відділу продажу, які мінімізують втрати клієнтів, збільшать швидкість обслуговування клієнтів.
  • Складання профілю працівників по МВТІ для підбору працівників для забезпечення їх максимальної ефективності роботи у відділу продажу.
  • Інструменти оцінки, підбору та розстановки персоналу відділу продажу для використання по максимуму їх потенціалу.
  • Визначення KRI та KPI для працівників відділу продажу.
  1. Управління персоналом і корпоративна культура, як жінці управляти колективом.
  • Лідерство та управління, неформальне та ситуативне лідерство
  • Профілі компетенцій працівників та стратегія пошуку і найму персоналу
  • Розвиток персоналу та управління кар’єрою персоналу.
  • Формування KRI та KPI працівників, мотивація персоналу
  1. Управління фінансами. Фінанси бізнесу та сімейний бюджет.
  • Поняття витрат в управлінському обліку, їх класифікація та поведінка.
  • Управління витратами за видами діяльності (ABМ).
  • Сутність калькулювання і необхідність розподілу непрямих витрат.
  • Особливості калькулювання собівартості з повним розподілом витрат і за змінними витратами.
  • Правила роботи із фінансами, правила розподілу бізнесового та сімейного бюджетів.
  1. Емоційний інтелект жінки в бізнесі та сім’ї.
  • Як працюють емоції та емоційний інтелект в бізнесі та сім’ї.
  • Емоційний інтелект людини та підприємця, що спільного та відмінного.
  • Індивідуальні емоції, колективні емоції, управління емоціями.
  • Емоції в прийнятті рішення керівниками бізнесу.
  • Вплив емоцій на продажі та розвиток бізнесу.
  1. Особистий бренд та стиль, формування бренду бізнес-леді.
  • Правила створення та виводу на ринок власного бренду.
  • Позиціонування та рекламна стратегія і тактика для малого бізнесу і де в ній я.
  • Розробка стандартів для фірмового стилю та бренд-буку.

Вартість програми

Деталі та реєстрація+380 95 629 03 80

fwbs@uabl.org

ЗареєструватисьНатисніть тут

Вартість програми: при розтермінуванні – 80 тис. грн. При оплаті одним траншем – 65 тис. грн.

Для учасниць Всеукраїнської Асоціації Керівників Бізнесу: при розтермінуванні – 58 тис. грн. При оплаті одним траншем – 48 тис. грн.

Консультація експерта: 1500 грн./год. Для учасниць Всеукраїнської Асоціації Керівників Бізнесу 1000 грн./год.

Наші контакти

м. Львів, вул. Зелена, 109, праве крило, 4-й поверх

+380 067 674 17 17

fwbs@uabl.org

Якщо у вас є запитання або ви  бажаєте отримати додаткову інформацію заповніть, будь ласка, форму

Місія

Створити навчальну спільноту, яка дасть можливість кожній жінці втілювати в життя власні бізнес-мрії, допомогти жінкам реалізувати себе отримавши нові корисні знання, впевненість у своїх силах та можливостях.

Візія

Активний розвиток та прогрес українського суспільства через створення спільноти ерудованих, успішних та щасливих бізнес-леді.

Наші цінності

Lifelong learning – постій розвиток та навчання
Взаємоповага та взаємодопомога
Рівні можливості для жінок в бізнесі.
Зорієнтованість на результат
Креативність

Ми прагнемо аби ви:

  • Зрозуміли, що у вас є потенціал
  • Відчували себе реалізованою та натхненною творити щось нове
  • Мали час для Вашого бізнесу, Вашої родини та себе

Наша бізнес-школа є необхідною для жінок, які прагнуть до:

  • Відкриття, розвитку та просування власного бізнесу використовуючи нові знання, прогресивні методи та ефективний досвід;
  • Зростання свого фінансового та особистісного потенціалу;
  • Самореалізації, успіху та кар’єрного зростання.

Незважаючи на те, що для жінок є дуже багато можливостей, зараз більшість жінок бояться почати власну справу, адже необхідне розуміння, як треба відкривати бізнес, як знайти час для праці та на себе. Крім того, експерти стверджують, що дискримінація жінок найбільш поширена у сфері бізнесу та економіки.

Усталені соціальні стереотипи щодо жінки, як берегині домашнього вогнища, помітно сповільнюють входження жінок у бізнес: так, лише 20% власників та керівників малого та середнього бізнесу є жінки.

First Women’s Business School має на меті надати жінкам рівні можливості з чоловіками для реалізації себе в бізнесі. Допомогти жінкам реалізувати свій потенціал, отримавши необхідні знання та практичні навички.

Засновники First Women's Business School

Людмила Кухар

Закінчила Львівський національний університет імені Івана Франка та отримала кваліфікацію економіст. 25 років досвіду роботи у сфері фінансів та бухгалтерського обліку. Володіє навичками фінансового планування діяльності організацій, оптимізації оподаткування підприємств та ведення управлінського обліку. Зараз головний бухгалтер Холдингу інноваційного розвитку, куди входить 7 бізнес-проектів.

Руслан Бельтюков

Досвід у сфері управління бізнесом та громадськими організаціями понад 20 років. Пройшов шлях від агента до директора холдингу (8 підприємств). Здобув кваліфікаційний ступінь Master Business Administration та ступінь Master Public Administration. Засновник Холдингу інноваційного розвитку, куди входить 7 бізнес-проектів. Розробник програм комплексного розвитку бізнесу та системи підвищення ефективності бізнесу.

Олександр Білоус

Управлінський досвід з 1994 року. Бізнес-тренер із стратегічного та процесного управління, бізнес-моделювання у Львівському центрі розвитку малого бізнесу.Отримав ступінь MBS у Business Community School. За останні 5 років реалізував понад 350 бізнес-моделей. Провів більше 950 годин тренінгів та консультацій. Директор Львівського центру розвитку малого бізнесу.

Михайло Чорний

Вищу освіту здобув у Львівському національному університеті ім. Івана Франка. Тривалий час працював аналітиком Клубу ділових людей. Спеціалізується на написанні бізнес-планів, бюджетуванні, запуску новостворених підприємств і організації бізнес-процесів. Має досвід громадської роботи та волонтерства. Голова ГО Аналітично-інформаційний центр стратегічного розвитку суспільства.

На навчання ми запрошуємо:

  • жінок-керівників та власниць бізнесу
  • жінок, які прагнуть відкрити власну справу.